Az ÜgyvitelExpo témái - a kiállítók és előadók szemszögéből

• céggazdálkodási, vállalatirányítási rendszerek
• intézménygazdálkodási, szervezetirányítási rendszerek
• könyvelés, bérszámfejtés
• dokumentumkezelés, iratkezelés
• rendszertámogatás
• ügyviteli rendszerek távoli használata (fizikai szerver, felhő)
• hardveres háttér, hardveres kiegészítők
• irodai megoldások
• üzleti információk


Kiemelt kiállítók

GNSoft Szoftverfejlesztő és Szolgáltató Kft.

GNSoft Szoftverfejlesztő és Szolgáltató Kft. Kiállító letöltései

A GNSoft Kft. az ügyvitel egyszerűsítését tartja legfontosabb feladatának. Segítjük az intézmények, cégek ügyvitelét, egyszerűsítjük a felhasználók munkáját. Szoftvereinket eszerint fejlesztjük, munkánkat eszerint végezzük. Támogatásunkkal ügyfeleink életét könnyítjük meg a szoftvereink bevezetése, és használata során. Ügyfeleinknek sosem kell azt éreznie, hogy magukra maradtak a megvásárolt szoftverükkel, mi teljes vállszélességgel segítjük intézményük és munkatársaik munkáját.

QualitySoft Diamond Integrált Számviteli Rendszer

QualitySoft Diamond Integrált Számviteli Rendszer Kiállító letöltései

Professzionális integrálható, moduláris ügyviteli -, és könyvelő programok az integrált számviteli rendszerek szakértőjétől.
Könyvelő és bérszámfejtő programok elégedettségi garanciával.
Azért tudunk Önnek biztosan működő módszereket kínálni, mert már két évtizede jelen vagyunk a piacon folyamatos fejlődéssel, így ennek a területnek szakértőjeként a vevőinknek biztonságot kínálunk tudásunknak és stabilitásunknak köszönhetően. Egységes letisztult kezelőfelülettel, naprakész frissítésekkel, valamint 20 éves szakmai tapasztalattal várjuk Önt is. Vásároljon biztonságot és szabadidőt a könyvelőprogramok szakértőjétől!

IKRON Kft.

IKRON Kft.

Az IKRON Kft. 2002. óta jelen van a magyar piacon, és teljes körű informatikai megoldások nyújtásával segíti elő a KKV-k munkáját. A cég termékei között az egyik zászlóshajó a PEAS Vállalatirányítási Rendszer, amely teljes egészében saját fejlesztésű szoftver, kifejezetten a magyar KKV-k részére lett kifejlesztve, tekintettel a magyar számviteli, jogi környezetre.
A PEAS egy könnyen kezelhető, gyors, webes böngészőben futó rendszer szemben a robusztus nagyvállalati megoldásokkal. Az cég – a PEAS Vállalatirányítási Rendszer mellett – foglalkozik még egyedi szoftverfejlesztéssel, rendszerfelügyelettel, rendszer-integrációval, rádiófrekvenciás azonosítással (RFID) és IT outsourcing (erőforrás kihelyezés) szolgáltatással.

WINFORM Informatikai Kft.

WINFORM Informatikai Kft

A WINFORM Informatikai Kft 1997-ben alakult a KKV szektor vállalkozásait segítő ügyviteli megoldások fejlesztésére. Tulajdonosai magyar magánszemélyek. Főállású, felsőfokú végzettségű munkatársainak száma jelenleg 14 fő. Meghatározó munkatársai 15-20 éves informatikai és szervezési tapasztalattal rendelkeznek. A WINFORM Informatikai Kft fejlesztéseinek alapvető célja, nagy megbízhatóságú, gyors, könnyen kezelhető és üzemeltethető, rugalmas ügyviteli megoldások kialakítása.
A WinNER Integrált vállalatirányítási rendszer nagy-megbízhatóságú adatbázis szerver tranzakcióvédelme kizárja az esetleges adatvesztést, inkonzisztens állapot kialakulását. A technológia lehetőséget biztosít a vállalati fejlődés, növekedés miatt később szükségessé váló hardver-bővítés követésére. A teljes megoldás integrált módon tudja kezelni a szabványos irodai formátumokat. A WINFORM Informatikai Kft teljes körű szolgáltatásai magukba foglalhatják a vállalkozás működésének, üzleti folyamatainak felmérésétől, az esetleg szükséges újratervezésen át, a rendszerbevezetésen keresztül a folyamatos rendszertámogatást is.
A WinNER Integrált Vállalatirányítási rendszert már közel 15 éve sikeresen használják az ipar és kereskedelem számos területén. A WinNER rendszer rugalmasságának köszönhetően bármely üzleti környezetben sikeres megoldást biztosít. Az egymásra épülő modulrendszer lehetővé teszi a rendszer több lépcsős bevezetését is. A WINFORM Kft kiemelt figyelmet fordított megoldásainak folyamatos fejlesztésére.

Billbarter Hungaria Zrt.

Billbarter Hungaria Zrt.

A Billbarter Hungaria Zrt. 2011 júliusában indította el a Billbarter.com működését azzal a célkitűzéssel, hogy a magyar kis- és középméretű vállalkozások recesszióból adódó nehézségeire könnyen elérhető, gazdaságos megoldást nyújtson. Azonban az idő elteltével a vállalkozások és magánszemélyek többféle igényét fedeztük fel és mivel üzleti portálunk célja a cég életének megkönnyítése, ezeket sem hagyhattuk válasz nélkül. A Billbarter rendszer jelenleg 5 európai országban működik: Magyarország, Románia, Szlovákia, Szerbia, Csehország.
A Billbarter fő termékei a HONEM számlakompenzációs rendszer és a Barterváltó, melyekkel a következő helyzetekre kínálunk megoldást:
• Tagi kölcsön kiegyenlítés
• Jegyzett tőke emelés
• Forrás szerzés (EU pályázatokhoz is)
• Költség csökkentés
• Tartozás rendezés
• Bevétel növelés

Könyvelness Kft.

Könyvelness Kft.

A KÖNYVELNESS olyan könyvelő- és számlázó program, amivel könyvelőirodák és vállalkozók kényelmesen és mégis gyorsan könyvelhetik igen sok cég anyagát.

Dyntell Software

Dyntell Software

Professzionális megoldások a vállalatirányítás, döntéstámogatás, és az integrált webes megoldások területén.

Cégünk 15 éve aktív a szoftver piacon, fő profilunk a vállalatirányítás informatikai támogatása.
Mi abban különbözünk, hogy
• nemcsak megoldást adunk Önnek, hanem megkeressük a finanszírozási lehetőségeket,
• szoftverünket a lean módszer segítségével vezetjük be ügyfeleinkhez,
• Ön egy valóban testreszabott rendszert kap, amivel megismerheti az igazi IRÁNYÍTÁS élményét.
P@rtner.WEB Webes Megoldásunkkal sem csupán egy szoftvert bocsátunk rendelkezésére, hanem egy olyan rendszert, amely a jövő technológiája segítségével megadja Önnek a kényelmet és szabadságot.
Ha szeretné tudni, milyen profit-tartalékokat rejt a cége, forduljon hozzánk bátran! Mindenkinél rugalmasabban segítjük Önt a céljai elérésében, mert az Ön cége más, mint a többi.

Kiállítók

Pongor Publishing Üzleti Bestseller Kiadó

Pongor Publishing Üzleti Bestseller Kiadó

Pongor-Juhász Attila vagyok és a Pongor Publishing Üzleti Bestseller Kiadó alapító-ügyvezetőjeként immár több mint 3 éve tekintem szívügyemnek a hazai kis- és középvállalkozások fejlődését.
Küldetésünk eljuttatni a legjobb és leghasznosabb üzleti- és önfejlesztő könyveket, hanganyagokat, munkafüzeteket a magyarországi vállalkozóknak, ezáltal közösen elérni az üzleti kultúra fejlődését és a helyes vállalkozói szemlélet elterjesztését. A hazai kis és középvállalkozások előszeretettel követik nyomon az üzleti élet változásait és mi ezt az igényt kívánjuk kiszolgálni.
Könyveink utat mutatnak a kezdő kisvállalkozóknak és egy biztos támaszt adnak az induláshoz, megfelelő talajt a fejlődés gyökereihez. Az egy szinten megragadt vállalkozók, akik már nem küzdenek likviditási problémákkal, de már nem tudnak szinteket ugrani és a növekedés lelassult, rengeteg erőt, ötletet és fejlődési stratégiát merítenek, az általunk kínál tudásból.

Tonk Emil

Amit Tonk Emilről tudni kell

• Közel 20 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon
• A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója és 23 éve ügyvezető alelnöke
• Címzetes egyetemi docens
• Az üzleti élettel kapcsolatos konferenciák keresett előadója
• Évi közel 400 előadásával a Top-lista élén áll
• A nagysikerű Üzleti Patika könyvsorozat ( 7 könyv ) szerzője
• Elnyerte a 2008 „Legjobb Férfi Előadója” címet Magyarországon
• Hanganyagai – 56 Cd-je – a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei
• Tagja, mentora és védnöke számos Üzleti klubnak, rendezvénynek
• A sikerrel, az eredményes üzleti kapcsolatokkal foglalkozó Rádió és Tv műsorok gyakori interjúalanya
• Számolatlan – a profi üzleti gondolkodásmóddal foglalkozó – cikk szerzője
• 2010 óta beválasztották- Közép Európából először - a világ 20 Legjobb Üzleti Előadói közé
• 2013-ban elnyerte az egyéni Mentor Oscar-t
Mottói :
„Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál”
„Aki sajnálja az időt és a pénzt a tudás megszerzéséért, az vajon számol–e a tudatlanság költségeivel”

InterJNet Számítástechnikai Kft.

InterJNet Számítástechnikai Kft.

Az InterJNet Számítástechnikai Kft. az abas vállalatirányítási rendszerek kizárólagos magyarországi forgalmazója. Az abas Business Suit egyedülálló konstrukció a vállaltirányítási rendszerek piacán: testreszabása rugalmas, gyorsan és könnyen frissíthető, a világ bármely részén, egyszerre több telephelyen is bevethető, hiszen jelenleg 27 nyelven érhető el.
Az ABAS Software AG tevékenységének előterében mindig a szoftver minősége áll, melyen a karlsruhei központ dolgozói és az InterJNet Kft. magyar kollégái közösen dolgoznak nap, mint nap. A cég ügyfelei elsősorban azok közül a termelő, kereskedő és szolgáltató cégek közül kerülnek ki, melyek vezetése felismerte a stratégia és az átlátható céges működés fontosságát a fejlődésben.
Az abas Business Suit egy jövőképet kínáló, szerethető vállalatirányítási rendszer.

DLM Solutions Kft.

DLM Solutions Kft.

Több, mint 10 éve építünk egyedi megoldásokat és értékesítünk kész rendszereket ügyfeleink részére. Partnereink között KKV-k és számos multinacionális nagyvállalat is található. Üzleti tanácsadó csapatunkkal nem csak a rendszer fejlesztésében és beüzemelésében veszünk részt, hanem aktívan részt vállalunk az igények felmérésében és az optimális megoldás megtervezésében is.
Kész integrált rendszerek és szoftver modulok széles skáláját is kínáljuk és ezeket az egyedi rendszerek készítése során is felhasználjuk. Ennek köszönhetően költséghatékony és innovatív megoldásokat szállíthatunk megrendelőinknek szerver-kliens, webes és mobil fejlesztési területen egyaránt.

Commit Kft.

Commit Kft.

Miért a WinDirect rendszer?
Nyíltságának köszönhetően sokkal könnyebben testreszabható, paraméterezhető, fejleszthető, mint a "zárt" rendszerek.
Akár "házon belül" is el tudja végezni egy kiképzett belső informatika ezeket a fejlesztéseket, vagy kisebb-nagyobb módosításokat, új listák, kimutatások, felhasználói felületek, stb. elkészítését, ha van ilyen és van rá igény. Ez komoly költségmegtakarítási lehetőséggel bír!
A termelő, kereskedő, szolgáltató, nyomdai, közmű szolgáltató, könyvelő, stb. vállalatok igényeit a rendszerünk magas szinten lefedi Méltó vetélytársa a legnevesebb külföldi, multinacionális rendszereknek is a WinDirect, technológiailag és megoldásainak színvonalát tekintve.
Saját bevezetési módszertanunk van, a rendszer bevezetését szervezési tanácsadással, a folyamatok szabályozásával is tudjuk segíteni, zökkenőmentessé tenni. Elérhető áron vezethető be a WinDirect rendszer a magyar kis- és középvállalkozások számára is.
A segítségünkkel jelenleg is van olyan nyitott pályázati lehetőség, amely alkalmas a finanszírozás támogatására! A pályázatírásban és pályázati tanácsadásban is tudunk segíteni!

Caffe del Caravaggio

Caffe del Caravaggio

Több éves fejlesztés eredményeként a Caffe del Caravaggio az Ön irodájába is elhozza a minőségi kávézást nyújtó professzionális kávégépét és ínycsiklandozó forró italait!
Hat féle kávé (100 % Arabica !) és négy féle (bio !) teakülönlegesség !
Egyszerűség – Praktikum – Higiénia – Energiatakarékosság
Munkahelyén is adja meg magának és munkatársainak a tökéletes élményt!
Megrendelés: 06/30/94 73 152 vagy dpr{kukac}t-online.hu elérhetőségeken !

TR-Soft 2000 Kft

TR-Soft 2000 Kft

A TR-Soft 2000 Kft 15 éve készít egyedi megrendelésre ügyviteli rendszereket a legkülönfélébb szakterületről érkező megrendelőinknek. Legnagyobb megrendelőink közt található a BKK Közút Zrt. a SIMENS forgalomtechnikai üzletága vagy a Plastiroute cégek. Készítettünk már ügyviteli szoftvert gyártó, kereskedő, szállítmányozó, egészségügyi, pénzügyi és egyéb szolgáltató cégeknek, ezért nem jelent gondot átvennünk a megrendelőink gondolkodásmódját, átlátni a folyamataikat, ami az egyedi szoftverfejlesztés alapja. Mi ebben vagyunk nagyon jók. Tapasztalataink szerint nincs olyan folyamat, amire ne lehetne jó szoftvert írni, azaz nincs olyan ügyfél igény, amit informatikailag ne lehetne kompromisszum mentesen kielégíteni.
Amit kínálunk: olyan modulokból felépülő ügyviteli szoftver rendszer, amelynél a megrendelő mondhatja meg, melyik modulra van szüksége és annak melyik funkciója, hogyan működjön. Ezzel egy bármikor tovább fejleszthető és átalakítható, teljes körű integrált ügyviteli rendszert biztosítunk megrendelőinknek, amely le tudja fedni a cég minden folyamatát, és követni tudja a folyamatok átalakulását, legyen szó ügyfélkezelésről, értékesítésről, a raktárkezelésről, a gyártás irányításáról vagy a beszerzés szervezéséről, egyszóval minden ügyviteli folyamat az ügyfélszerzéstől a megrendelés teljesítésen keresztül a számlázásig és könyvelésig.
Nagy előnyünk, hogy programjaink sajátfejlesztésű keretrendszerünknek köszönhetően maximálisan tudnak alkalmazkodni az Önök folyamataihoz, miközben nem kell megfizetniük egy drága fejlesztői csapat több hónapi munkájának csillagászati költségét és nem kell attól sem tartani, hogy a végén semmi sem úgy működik, mint ahogy kellene. Egyaránt rendelkezünk tehát az egyedi fejlesztésű programok rugalmasságával és a „dobozos” szoftverek árelőnyével és megbízhatóságával.
Alapelvünk, hogy a megrendelőinket soha nem hagyjuk magukra, ezért a szoftvereinkre élethosszig tartó garanciát vállalunk és felhasználóinknak folyamatos támogatást nyújtunk. A később jelentkező megrendelői igényeket gyorsan és költségkímélő módon elégítjük ki, valamint programjainkat a technológiai változásoknak megfelelően folyamatosan fejlesztjük, így tudjuk elkerülni rendszereink elavulását. Aki a mi szoftvereinket használja, az örökre elfelejtheti a későbbi beszállító kiválasztások, szoftver váltások és átállások minden kockázatát és nyűgét-baját.
A mi szoftverünk ugyanis együtt fejlődik az ön cégével.

GripGift

GripGift.hu

Titkos kiállítónk különleges marketing eszköze az Ügyvitel Expo-n debütál!
Erről sehonnan, semmilyen kommunikációs csatornán sem hallhatott eddig... Látogasson el a GripGift.hu oldalára, hogy többet tudjon meg erről az új marketinglehetőségről.